Sommartider


(Vill bara poängtera att rubriken inte har ett skit att göra med detta innehåll, låten råkade bara komma på precis i rubrikskrivandets stund, men sommartider vore ju fint..)

Kaisa lämnade precis mig och en halvdrucken flaska rötjut.
Vi har haft lite quality time jag och min vän. Middag, något glas, prat och skratt.





För hennes del bar det precis av på förkrök och förmodligen en smaskig utgång.
För min del slutar lördagskvällen ungefär här. Trött är bara förnamnet och nu har jag nog fått i mig tillräckligt med rött för att skona mitt redan fullproppade hjärta. Ja nu mår mitt hjärta bra minsann!

Jobb kallar i morrn och idag känns det jäkligt lägligt att ha detta som ursäkt för bangning av en festlig natt.
Nästa helg blir det minst sagt dunder och brakfirande både fredag och lördag, två otroligt viktiga människor i mitt liv har fyllt och fyller år. Jill firas fredag, iina firas lördag. Vi får väl hoppas att det blir som det brukade bli, tvådagars = mindre bakfylla. Som sagt, jag tänker "all in" båda dagarna så. Människa eller inte på söndagen, det skiter jag faktiskt i..

Nu blir det dusch och sen krypa ner i en nybäddad säng.
Jag kanske till och med ska ge mig på att läsa boken jag lånade av Frida för 2-3 månader sen?
Vi får väl se...


Puss o kram!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

PUSS<3

2010-11-21 @ 10:55:26
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback