Normalt?


Okej..
 
För en halvtimme sen publicerade jag ett inlägg om hur arg jag var/är och valde precis att ta bort det..
Varför kan jag inte vara arg "offentligt"?.. Varför kan jag inte bara skita i vad folk skulle tycka? Varför kan jag inte bara inse att alla människor någon gång ibland inte känner att humöret är på topp?
Jag typ skäms när jag är arg, är jag normal?
Haha, det där lät mer som ett inlägg i Kamratposen "Jag typ skäms när jag är arg, är jag normal?".


Hursom, dagen har varit kanon men humöret fick sig en liten smäll såhär på kvällskvisten.
Nu tänker jag laga lite mat och sen blir det nog godnatt för mig.
Jag orkar inte lägga energi på att vara arg och känner att ledsamheten drar sig över mig. Jag blir alltid lite ledsen efter att jag varit arg, är det normalt? Förmodligen har det att göra med att så mycket annat pluppar upp i hjärnan när man väl släpper fram sina negativa tankar?

Tur att pojkvännen glömde sin tröja här sist, den ska jag dra på mig, lukta på och få min just nu behövliga dos med kärlek. Är jag normal?...





Jag hoppas att ni förstår att bilden är 6 år gammal..

(Seriöst, googla ordet normal och tryck på bilder, haha)


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback