Bästa!


Bitterheten har tagit över för tillfället men jag koncentrerar mig istället på helgen för fy satan vilken bra helg, den har verkligen inkluderat allt!

Fredag.
Jill firades med dunder och brak, en riktig tjejfest med snack om killar och barn, många hejdlösa skratt och en fylla för somliga att minnas ;p. Ha, personligen har jag gått och fått nå fel, eller ja, fel är det väl inte men det där med att känna sig ordentligt berusad, det händer inte längre, varför? Jag är visserligen väldigt nöjd men jag bara undrar vad skillnaden är mot förr? Att jag inte dricker lika ofta?
Utgången höll trots krogvalet BJ hög klass, det dansades som aldrig förr och det var bara en sjukt bra avslutning på en riktigt bra förfest. Sovsällskap av Nina fick jag också, jackpott!
Vad som hängdes över balkongen sen, det behöver vi inte prata om för "det gör inget, jag är inte härifrån".
Haha, internt..

Jag och Nina, i de lite mer seriösa stadiet innan kalaset.



Natalie och födelsedagsbarn



Nina och födelsedagsbarn



Min och Ninas present



Lördag.
Iina firades med dunder och brak. Starten var för mig en aning seg, fredagens shots och diverse dryck satte sina spår. Men, mina allra äldsta vänner och andra goda vänner var på plats, även hela syskonskaran Lindén var samlad. Hur kan man då låta bli att ryckas med? Sagt och gjort, full fart igen.
Saluhallen blev det denna gång och för första ggn på väldigt länge (har iförsig inte varit där en i somras..) så höll alla ihop, mer än vanligt iaf. Bra kväll! Slafs på BK och sovsällskap av Jennika, topp!

Jennika och födelsedagsbarnet



Kiira, Jennika och Jenny



Barhäng hos Kiira och D´ler



Världens bästa syskonskara
Tyvärr värdelös bildkvalitet men jag gillar den starkt så den åker upp iaf!



Söndag.
Kiira ringer och släpar upp oss till IKEA, lunch och strosande stog på listan. Sagt och gjort, avslutades med en adventsfika med alla tjejer för att prata om den gångna helgen.
Pojkvän kom på besök senare på kvällen, bra och mysigt avslut på en riktigt lyckad helg!

Nu är det ny vecka och nya tag ska tas.
Ska straxt hämta upp Iina, Kiira och ev Jennika. Här ska faras till Bro en sväng på VIP-kväll och fikamys!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha!"asså jaaag mår bra",bäst dom där hemska bilderna aldrig nånsin kommer skådas!huua. men oj så skojj vi hade det!Puss på dig hjärts

2010-11-29 @ 18:15:55
Postat av: nathalie

hej snygging! hade också askul! men jag undrar vad som hände med min fylla senare på kvällen..hmm.. minns iaf att du betalade en öl till mig så om du slänger hit ditt kontonummer ska jag firra det :D pussis

2010-11-29 @ 22:10:24
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: jill

Tack själv underbara Kimmis! så jääävla kul! Jag önskar man kunde spola tillbaka. puss

2010-11-30 @ 12:10:58
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men ååh, Kiim, va bra bild det blev! Kan du inte posta på fejjan så det sparas, eller lägg upp alla:D Inte ofta man blir gullig på bild liksom.

2010-11-30 @ 22:49:43
Postat av: Anonym

Haha, hitta ju. Hoppas imorgon blir en bättre dag än skitdagen idag,för förjävlig har den varit. Pusskram

2010-11-30 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback