Baaah


I kväll har jag och min vän diskuterat en massa.
För mig leder diskussioner till en massa funderingar och det i sin tur leder till en massa onödig utfyllnad i hjärnan.
Varför funderar man över saker som man förmodligen (förhoppningsvis) bara gör i onödan.
Tjejer, vi damer, flickor, tanter, tjejer, whatever vi är så jävla känslohetsiga och onödigt analytiska!

För att försöka fokusera bort detta har jag försökt få tankarna att sväva iväg på annat.
In i bloggvärlden bar det av och visst, det hjälpte för stunden men nudå? Nu sitter jag ju här igen och analyserar.. Hopplös är vad jag är!

Sen kommer jag in på andra banor, det finns så mycket jag vill ha. Så sjukt mycket, kan inte alla dessa "måste ha" begär bara försvinna? Sommar, inga utslag, tuttar, ny lägenhet, vinterskor, systemkamera, hårprodukter, vinterjacka, ny soffa, klocka, macbook, skidjacka, göra naglar... En rad av alla miljarder grejer som far genom mitt huvud dagligen. Är någonsin listan nollad?

Varför bor man inte någonstans där det är sommar jämt?





Jag gör ett till försök att sova nu, drar på lite radio i öronen, någon tråkig pratkanal söver alltid!

Mest av allt just nu önskar jag mig en godnattpuss av min käresta men den får vänta tills på fredag.
Jag längtar tills på fredag...


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback