BROWNIE!!


Jag tar risken att orsaka en del chock- och hjärtstillestånd!
Jag har för första gången på 22 år gått och färgat håret mörkare!!
Som vanligt gör sig bilden inte riktigt rättvis men det blev grymt bra!





Linda och hennes kollega Alex på hårguiden gjorde verkligen ett kanonjobb under dom 3 1/2 timmarna jag far emellan ett par ursköljningar och olika behandligar!! Tack så hemskt mycket för den otroligt personliga servicen!

Inte nog med att jag själv blev riktigt nöjd utan det blev också mina frisörer.
Lovande ord som "bästa färgen dom fått fram någonsin" och massa komplimanger gör inte direkt saken värre :)!

Chipp mina vänner, nu ska jag åka och visa upp min nya färg på jobbet :)!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, vad fin det blev! Du passar jättebra i detta, verkligen!

2010-10-27 @ 15:43:24
Postat av: emely

WOW KIMPAN! fy fan vad snyggt!! Den där färgen ska du ha :D

2010-10-27 @ 20:02:27
URL: http://grannaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN KIMPA! Fy farao så FINT! :)

2010-10-27 @ 20:20:49
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det blev hur bra som helst! Sjukt, snyggve!

2010-10-29 @ 09:36:18
Postat av: ...

jätte snyggt!

2010-11-02 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback