M´s


Sitter hos M och försöker piggna till med en kopp kaffe och lite TV såhär på morgonkvisten. Morgonkvist? Förlåt "mitt-på-dagenkvisten". Haha, ord kan inte beskriva hur skönt det är med sovmorgon och lite ledig tid.
Bäst av allt är nog ändå när den andra halvan går upp i ottan och man själv får ligga kvar och sussa ett par timmar!



Nu måste jag hälla i mig mitt kaffe och bege mig mot bilen, nackdelen med p-skiva..
Det blir en tur till fina Nina idag igen, lite torsdagshäng sådär.

I kväll är det dags för ett superviktigt möte, mötet om ändringen från hyresrätt till bostadsrätt gällande mitt hus. Jag vet inte om ni har sett alla skriverier i tidningen och på nyheterna om detta hus? Hursom så verkar inte allt stå rätt till. Slår 2 flugor i en smäll och kör middag med pappa innan sen följer han med mig, skönt att ha nån närstående med för det lär bli en heeel del att ta in..
Ja juste, p-skiva var det, 6 min kvar!

Hej sålänge!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback