Oooh


Hej och hå!
Mötet gick bra, fick svar på många frågor och det gav mig mycket.
 Ett plus till att värdet på min lya stigit ett par lappar och ett minus till att det kommer att ta tid innan köpet kan genomföras. Ja, jag längtar minst sagt till att jag kan köpa och sen sälja av för att tjäna lite stålar och köpa något större!
Nog om det och över till något som också har med köpa att göra.

Jag hade ett par avier i lådan när jag kom hem idag så jag for minst sagt ner till postombudet och hämtade ut lite prylar. Varför är det alltid extra kul att få saker skickade till sig? Synd bara att det alltid är man själv som står för finansera gällande detta.. Haha, å andra sidan kanske det är bra att man inte heter Alexandra Nilsson / Kenza, då hade jag varit tvungen att flytta illa kvikt, här får snart inte plats mer prylar!





Jaha, eller nej. Ni ville se innehållet?

Ett par skal till min livskamrat nr 2.
iphonemekka.com




Ännu ett "bra att ha linne".
h&m




Ett av mina BÄSTA köp någonsin. Sinnesjukt snygga (och bekväma) kilklackar.
nelly.com




Sen har jag faktiskt fått en gåva idag också av otroligt snälla och söta Lina.
Även det en härlig Norrtäljebo som jag ser fram emot att spendera mer tid med!




Nu har jag faktiskt inte tid att sitta framför datorn längre.
Eftersom jag för en stund sen insåg att jag faktiskt inte kommer att befinna mig i min lägenhet förens på måndag kväll så behövs det packas och donas.

Förövrigt är jag fantastiskt glad i livet mina vänner :)!

Puss och godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

åååh dra vilka snigga skor!!pöss

2010-10-22 @ 08:25:16
Postat av: virran

Men fan va snygga!!

2010-10-25 @ 21:09:54
URL: http://veronicanoer.blogg.se/
Postat av: Kaifilippa

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-11-29 @ 11:18:17
URL: http://kaifilippa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback