Tack!


Jäklar vilken boost för självförtroende det var att färga håret!
Jag har inte stött på en enda negativ fundering idag kring mitt hår utan bara en massa
"jääävlar, wooow, shit vad snyggt, passar dig perfekt, shit vad vuxen du ser ut"

Nog för att det faktiskt är viktigast att jag själv är nöjd men man blir ju bara mer övertygad av ens vänners fina kommentarer. Denna dag känns typ som min födelsedag. En hel del sms har trillat in och aktiviteten på facebook har ju varit något utöver det vanliga.

Kunde inte låta bli att skratta lite här för mig själv.
Har jag härliga vänner eller har jag?!





Dags att fixa lite inför morgondagen!
Sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback