L


Den här dagen ser ut att kunna bli en riktigt bra sådan!
Dagen började riktigt bra. Hur skönt är det inte att få ligga kvar i sängen ett par timmar till när någon annan går upp för att jobba? Hur skönt är det inte att klockan 13.00 ha uträttat alla dagens ärenden? Hur skönt är det inte att jag bara har 4 timmars jobb och sedan ledig helg framför mig?
Nöjd, passande ord!

På tal om någonting helt annat..
Jag fick skrapa rutan igår!!? 30 september kl 09.00, katastrof..
Inte blir det bättre av att det tydligen ska blir värsta vintern på ett par hundra år?!




När jag närmade mig destinationen i går vid 09.30 tiden åkte jag igenom något som såg ut som rök men när jag åkte igenom det var det något helt annat, dimma. Sjukt tjock dimma, såg ut som moln.






Fredag, fredag, fredag!!!

Puss o kram!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback