Fekke


Idag är jag en aning mer död än levande men det var det faktiskt värt!
Bra kväll igår, jag och Jennika bestämde oss för att gästa Briger Jarl.





Däremot måste jag rikta en viss besvikelse mot gårdagen och många andra dagar på krogen, hur kommer det sig att alla är plakatfulla och nyss fyllda 18 år överallt?!

Hursom, jag och Jennika skakade loss rätt bra på dansgolvet och det slank ner ett par öl för oss också, sådär lagomt bra drag. Känns som att "Where´s the party?" förrförra helgen satte ribban nå helt sjukt högt för kommande utgångar.

I övrigt tappade jag min skosula på dansgolvet.



haha

Nu har jag ägnat förmiddagen åt tvättning och ska precis ge mig ut på en långpromenad i det fina vädret, sådär lagomt ambitiöst en söndag.

Hej!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback