Utkast: Okt. 25, 2010


Jävla bajs.. Allt jag skrev försvann!!
Inte nog med att det jag redan skrivit innehöll en del bittra meningar, det var långt också!!!!
Gör ett nytt försök.

Hemma i Uppsala igen, känns bittert..
Jag längtar ihjäl mig efter en ny lägenhet!
Ungefär det enda som känns bra med att infinna sig här just nu är att jag tog förnuftet till fånga och storhandlade på väg hem från jobbet idag.
Alltid skönt att ha lite mat hemma, mat jag knappt äter alltså..





Funderar på att packa upp väskan som förföljt mig de närmaste 4 dagarna, funderar på att laga middag, funderar på att göra ett par situps för att kompensera den uteblivna träningen.
Sen funderar jag också på att köpa en ny hud på tradera eller nått, en snygg solbränd brasiliansk hud utan prickar, sår och blod.
Jag vet snart inte vart jag tar vägen!

Inatt hade jag mer än gärna dejtat John Blund samtidigt som M bestämde sig för att göra det. Istället låg jag vaken i drygt 1 1/2 timme till, närmare bestämt ungefär halv två, jag kliade, jag kliade lite till och hade jag inte gett mig själv ett ordentligt "skärp dig nu förfan Kim, inte tjura" så hade jag nog kunna skapat ett Niagarafall av tårar i sängen. Somnade ett par timmar, vaknade vid 4, somnade om igen halv 5. Ja, jag behöver kanske inte säga att jag inte var så sugen på att gå upp och jobba när klockan ringde 05.40?
Nu ber jag bara till alla gudar för att få en tid hos hudläkaren snarast, troligen kommer det ta några veckor till och då tror jag inte att det finns så mkt mer än ben kvar av mig. För att försöka se "positivt" på det hela får jag väl tacka för att det inte är sommar, jäflar vad less jag hade blivit om solen bjudit till och jag inte kunnat vara mää..!

Fyfan så bittert.
Nu blir det peppmusik, mat och sen över till den bästa grannen som tänkas kan (yes, jag hittade nått mer bra med att bo där jag gör), Frida. Tråkigt nog kan jag inte ens glädjas åt att ha en granne snart eftersom Fritte drar till Sälen och säsongar..

På tal om Sälen, V.5 bär det av och jag ska be någon filma mitt första åk på ca 5-6 år, jag är fan skyldig er ett gott skratt efter detta inlägg!




Nej, mat och uppackning av väskan var det ja (situpsen förträngde jag).. 
Hej!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

åh kimpi din stackars!!hoppas du får tid snart så det blir slut på eländet!!utöver det får du rycka upp dig vetja, tänk på barnen i afrika(som mamsen alltid sa)!:)PUSS men lite love

2010-10-25 @ 21:53:11
Postat av: Nina

Åh kimpis din stackare!!hoppas du får tid snart så det blir slut på eländet,jag lider med dig!Utöver det får du ryck opp dig,tänk på barnen i afrika(som mamsen alltid sa:)!)PUSS älskos

2010-10-25 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback