Pladder


Oj, dags att skriva ett par rader nu tror jag minsann!
Fick en kommentar om att det är dags att uppdatera och jag ser ju att det var ett par dagar sen sist. Inte riktigt okej faktiskt..

Dagarna flyger minst sagt iväg, kan ni tänka er, om 2 1/2 månad är det julafton, var det inte sommar nyss?!
 Det har blivit en hel del farande mellan diverse orter för mig den senaste tiden och jag har inte gjort så mycket mer än att tränat städat och sovit när jag väl varit hemma. Det må visserligen låta lite tråkigt men, jag har mitt roliga både på jobb och i Norrtälje så inte är jag bitter för det!

Det är visst fredag i morgon?
Längesen jag var totalt planlös både en fredag och lördag. Ja, förutom jobb då men det finns ju så mycket fritid däremellan. En riktigt rejäl dunderutgång är något jag verkligen fick smak för efter i lördags.
Men, tråkigt när ekonomin fullkomligt skriker NEJ.. Sen är det ju faktiskt inte så himla smart när man jobbar dagen efter, så det får bli något jag får skjuta upp ett tag.
Värt att tillägga när vi ändå befinner oss i forumet "fest och utgångar", i helgen är det bestämt 2 månader sen jag gästade Uppsalas krogliv. För vissa må detta låta helt sjukt att det är något jag "skryter" om men jag tror inte riktigt att ni i sånnafall har insyn i hur nära jag bor alla stadens krogar, hur många gånger jag den senaste tiden har lämnat förfesten för att gå hem till en ensam lägenhet och hur mycket tid jag tidigare spenderat på diverse krogar.. Från minst 1-2 ggr i veckan till 0?!
Men men, det blev alldeles FÖÖÖR mycket fest i somras så jag tar igen mig och laddar inför en ny festperiod i mitt liv.  Hej, hej, du är förövrigt välkommen nu!






Uppenbarligen så går man ju INTE ner i vikt av att sluta festa, eller sluta var väl att ta i, trappa ner på festandet och träna i stället. Muskler väger mer än fett ja, men fortfarande är det lite ledsamt att ligga i och träna 3-5 ggr i veckan och inte ens se resultat efter 2-3 månader. Nej nu blev jag sådär bitter faktiskt!
Haha, skenar iväg med babblandet gör jag också.
Jag sätter punkt här.

Punkt, puss och godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Juliusalma

Beautiful site!

2011-06-13 @ 13:03:07
URL: http://juliusalma.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback