-?-


Happ, happ..
Statusen just nu lyder, förvirrad, hungrig och stressad.

Ja, det känns lika dåligt som det ser ut men förhoppningsvis de tre mindre roliga snart borta.
Kvällens planer var att logga in på distanskursen och medverka i kvällens kurs, vilket gick åt flanders då länken jag fått inte fungerar. Hungern har sin förklaring, senaste intag 14.00 och stressen kom i samband med problem nummer 1, helt plötsligt fick jag en timme över och träningsmani flög på mig likt ett motbjudande fem i tre ragg utanför BJ.. Sola måste jag också göra, sola ska jag göra. Maten blir dock första prioritering!

Kommande dagar är totalt fullsmockade med saker som måste göras, tur att man har en lördag att se fram emot! För oj vad jag ser fram emot lördag. Farligt börjar det kännas det där att se fram emot helgerna så mycket som jag gjort den senaste månaden. Herregud, jag orkar inte tänka, det gör mig mest skraj bara så därför ska jag nu stänga av hjärnan och dra på lite skön musik samtidigt som jag lagar mat.
 Måste aktiveras helt enkelt!






Simma lungt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback