Ass


Sitter just nu och proppar Marabou´s mörka premium choklad, mint närmare bestämt..
Varför handlar man alltid hem sånt när man storhandlar? Då sitter man ju här och slaffsar..

Jaja. Konstig dag idag. Helgen har ju visserligen inte bjudit på överdrivet mycket sömn men idag har jag verkligen varit ofattbart trött.
Kom hem från jobb vid 17-tiden, somnade 17.30-18.20. Vaknade i panik. Vilken dag är det, vad är klockan och vad fan var det jag skulle göra klockan 18.00? Jobba? Nejdu, snurrigt värre.
Hade bokat en träningsdate med Jill och hör och häpna, 18.45 var jag på plats, mer likt en zombie än en taggad friskisbrutta men.. Jag var åtminstonde där!

Känns bra med träningen, 4 ggr i veckan i drygt en månad nu. Hurra för mig men trist att det bara stiger på vågen. Muskler väger mer än fett, jag vet.. Men, det tar emot att bara gå upp i vikt hela tiden..

Sen har vi ju det där med matvanor. Eller, matvanorna är inte så förskräckliga men godiset, sötsakerna. Jag råkar vara en sucker för sånt.. God mat ligger mig varmt och hjärtat men tränar man så har man ju faktiskt bara en anledning att äta ordentligt med mat!
 
Men å andra sidan, så himla mycket smalare vill jag inte bli. Mer konturer på kroppen skulle sitta fint!
En rumpa ligger högst upp, å andra sidan är det ju snart jul. Man kanske kan önska sig en i julklapp? Tänk hur världen skulle se ut om man typ kunde äta ett piller, aktivera hjärnan rejält koncentrat på den kroppsdelen man vill förändra och 5 minuter senare så var det bara så, den perfekta rumpan var på plats!




 
Tänka sig, är vi damer någonsin helt 100 % nöjda med oss själva?!
Tråkigt nog inte..

Nu ska jag och min platta rumpa duscha och sen blir det faktiskt sängen!

Sov gott!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback