I havet finns det fisk..


Egentligen borde jag befinna mig under täcket för längesen, jag har dessutom varit trött i snart 2 timmar så, man kan ju undra varför man envisas med att sitta framför datorn?..

Räkningar är betalda, inhandlingslista skriven och kalenderna avbockad!
Samma visa varje månad dagen innan löning.
Lite trist att man ska leva livet såhär, i rutin menar jag då. Samma visa varje dag/vecka och månad.

Men å andra sidan har jag blivit lovad en jorden runt resa vid eventuell miljonvinst så, jag har ju verkligen något att se fram emot. Frågan är bara när det sker?





I morgon väntar personalmöte 08.15.
Jag kommer inte vara bitter när klockan ringer 06.45, inte alls! Det ligger faktiskt 99% sanning i det jag sa alldeles nyss, tro det eller ej. Morgondagen och helgen har mycket roligt att bjuda på och för den delen,
vem är bitter en fredag morgon?!

Sov gott!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emmelist

det är bara fint. är i sthlm hos jessica. vi taggar blogawards :D

2010-09-24 @ 00:35:51
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

wow vilken bild

2010-09-24 @ 16:43:00
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback