K-K-I-J-E


Är förtillfället rätt stressad och ska precis bege mig mot annan ort för ett par dagar..
Men, jag måste slänga in ett tack, tack för igår mina favorittjejer!!

Kvällen började hos Kiira med ett par förfriskningar i deras nya bar, vilket jobb och fan så bra den blev!
Vi begav oss sedan mot Aperitif, ett nyöppnat loungeställe, vilket hitt! Där kommer garanterat spenderas en hel del tid i höst!



¨

Flickorna begav sig mot BJ och jag cyklade hem, annorlunda att vara hemma 00.10 men, riktigt nöjd över att jag inte begav mig ut igår. Förmodligen hade jag inte haft den energin jag har nu för fan så taggad jag är inför kvällen!

Dags att åka.
Ha en fin helg!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback