På Lördag, På Lördag!!!!


Tog mig en rejäl sovmorgon idag!
Skönt när man sover länge och slipper ångesten som så lätt bara infinner sig i
kroppen. Tanken var träning idag men det blev inte så, jag tvättar och städar istället, behövs det med. Jag har dessutom en liiiten liten klump i halsen som jag försöker dämpa med massa vitlök och Kan Jang.
 Om jag skulle bli sjuk tills på lördag så skulle jag gråta i en månad, på riktigt!

På lördag är "the big day" som jag och mina vänner taggat till för såå länge nu!
Axwell på munchenbryggeriet


 


Med all sannolikhet spelas även de låtar som han och grabbarna grus (Swedish housemaffia) producerat tillsammans.
 In the air, I found u, Nothing but love, one, teenage crime, open your heart, osv.. Listan på bra låtar är så lång att jag inte kan låta bli att bli alldeles till mig. Herregud, det här blir verkligen en kväll att minnas!!!
Vilket ös!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback