N


Hej Hallå!
Trött, tröttare, tröttast, jag står för alla tre en dag som denna. Klev innanför dörren precis och konstaterade att "fan jag glömde diska", helgen har spenderats borta och ja, 3 dagar gammal disk luktar allt annat än grönskande ängar, jasminbuskar och LDB:s rosa duschtvål.

En kombination av få timmars sömn och jobb i ottan har satt sina spår. Halv sju rullade bilen i morse mot jobbet, 06.30, omänskligt!! Det är orimligt, som Kirsti (föredetta idoljury) skulle sagt. Ni vet sådär argt..
Haha, nej nu vet jag inte riktigt vart jag försöker komma.

Men, ja, man får väl skylla sig själv men å andra sidan hade jag ju inte heller velat ha dom förlorade sömntimmarna istället för det tiden ägnades åt, nope inte alls!

Vart vill jag komma med detta inlägg igentligen?
Känns som att jag har en del att berätta..
Summeringar är alltid roliga och lite spännande så, här har ni min vecka!

- Läser i Metro att dubbdäcksförbud ska införas på min gata, innebär det att jag måste köpa nya dubbfria?
- Ett möte med länspolismästaren, den åttonde blåskollen.
- Middag med goa individer.
- Mys i mängder.
- Skratt i mängder.
- Hål i magen.
-  Sett en sjuk avåkning på motorvägen. Hur är det möjligt att hamna åt motsatt håll mitt på sidoräcket med endast höger framdäck i backen och dessutom klara bilen knappt utan en skråma? Fan att jag inte hann fota..





Roligt och spännande vet jag väl kanske inte om ni uppfattar det men, skulle ni vara innehavare av min hjärna just nu skulle ni definitivt förstå vad jag menar!

Nej nu blir det matlagning och kaffemissbrukande för här ska tränas 17.30, "dra å bada" (Haha ;p)


Puss och kram!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback