19 april


Egentligen vill man ju spendera en sån här fin ledig dag i solen, stillasittandes med en öl och en cigg. Ellerhur?
Jag vill det men, så blir det inte, åtminstonde inte med en öl och garanterat inte med en cigg.
Konstigt, jag är inte rökare längre?

Förmiddagen har jag spenderat på bra att göra saker, eller rättare sagt, måste göra.
Förutom städning här hemma och 1 1/2 timme på gymmet så har jag faktiskt för första ggn i mitt liv besökt Uppsala stadsbibliotek, spännande!
Sen att jag bara skrev ut ett papper och gick igen, det är en annan sak. Jag har varit där!

Nu sitter jag här med mitt nytvättade hår och ska alldeles straxt ge bilen en omgång i tvätten också. Fyfan vad det behövs, groteskt skitig är vad den är! Här ska göras en ordentlig tvätt både på insida och utsida.





Möte på banken senare idag också men SEN ska jag gå över till Kaisa och Kiira och bara umgås och vara.
Njuta av solen med en glass på bryggan kanske?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback