Kär


Hallååj!

"Livskvalitut så inni helvete" är beskrivande rader för min helg!
Gårdagen spenderades i Uppsala med två underbara flickor, lunch längst ån och otroligt mycket skratt.

Begav mig till Norrtan på kvällen och bestämde mig för att hänga med mannen till jobbet (byggnaden som ni förövrigt ser på bilden), partaj blev det minst sagt och oväntat nog så blev jag kvar till stängning.

Idag har vi promenerat mest hela dagen i det underbara vädret, gjorde ett stopp på Åtellet som det så fint heter och tog en kaffe längst vattnet i den gassande solen.
Nu är det lixom inte vår, sommar är mer beskrivande. För visst fan är det så när man tycker det är varmt i linne?!
I kväll är det dags för årets första grillning, åh så bra!




Som pricken över i:et så bara avgudar jag mitt nya hår.
Snacka om total lycka!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback