Grin insajdaut


Hemma i Uppsala.
Shit vad grönt det har blivit här hemma (både ute och i min kyl)! Stora minuset med "distansförhållande", köpa mat, hälla ut/slänga mat och köpa nytt igen, samma sak varje gång man kommer hem.. Har spenderat en hel vecka hos mitt hjärta, rekord på antal dagar i rad haha. Mindre kul att det vi nu inte kommer ses förens mån-tis :(. Men, bra är väl det kanske att man har ett varsit liv och får längta lite.
Men, nu var det faktiskt inte det jag tänkte skriva om, konstigt, halkar alltid in på det där kärleksspåret..

Jag längtar efter så himla mycket och närmst i tid ligger en helhelg med Jennika som sovkompis och en Valborg full med massa skoj med mina fina tjejer, 09.30 börjar festen på lördag och sen är det bara full fart frammåt hela dagen lång. Fan vad jag längtar!!!





Så längtar jag efter lite mer saker också...
...Sommaren, 30-års fest, Summerburst festivalen, semester, sol, rosé&fanta, varma sommarnätter, heldagar på stranden, skatteåterbäring, solbränna, flytt, barn, giftermål osv..
Haha, somliga saker mer långsiktiga men tänk vad mycket man har framför sig, vad mycket man har kvar av livet!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback