Töja ut Jeffrey..


.. Konstig rubrik insåg jag i efterhand men...
Nattens mission.
Töja ut mina älskade Jeffrey Campbell som tyvärr är aningens försmå.
Har googlat halva kvällen och kommit fram till att detta kan vara en bra lösning, annars blir det skomakarn som tydligen kan lästa ut dom.





Man ska fylla fryspåsar med vatten och sen lägga i skorna.
Sen ska maten i frysen få sig ett besök, in med skorna och låt påsarna frysa.
Efter ett par timmar är det klart och man kan nu ta ut skorna och låta de stå 20 min innan man avlägsnar påsarna.
Klart.


Hoppas verkligen detta funkar, vill så gärna kunna använda mina älsklingar ordentligt!
Detta funkar enligt många bäst på skinn och läderskor som dessa är men kan hjälpa nån mm på syntet också.
Recension kommer :)

( Notis. Dessa är 38 vilket är min normala storlek, kan vara bra att gå upp en halv till en storlek
vid fundering om att införskaffa ett par du med. )



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

haha.. smart =)

2011-12-15 @ 06:36:49
URL: http://jill.shapemeup.se
Postat av: jessica

funkar det? :) Jag vill lyckas töja ut mina j.c så jag slipper skicka tillbaka dem när jag äääntligen lyckades få tag på dem!

2011-12-16 @ 20:17:30
URL: http://jiwwe.blogg.se/
Postat av: sara

HEJ! snälla säg att det funkade, funderar på att skicka tillbaka mina men vill inte det !! =(

2012-03-08 @ 09:30:39
Postat av: Kim

Hej ni som undrar hur det gick.. Alltså, sådär. Men, det töjdes säkert nån mm, gick även till skomakaren och töjde ut lite. Sådär men kan nog vara olika från sko till sko, skinn till skinn. Värt ett försök!

2012-03-08 @ 10:51:56
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback