Alla hjärtans igår


Precis, ingen lär ju ha missat att det var alla hjärtans dag igår?
Mysigt! Jag blev bortskämt och överöst med kärlek av min man, som vanligt.
Kärlek, kärlek, kärlek. Jag är fortfarande en aning förstummad över hur någon kan få mig att känna som jag gör, hur jag kan falla så handlöst och bara kasta mig ut. Men, jag är så oerhört glad att jag tog förnuftet till fånga och kom hit den där dagen, 14 augusti närmare bestämt, 6 månader sen igår faktikst!

Fick tre superfina rosor igår.




Karl insisterade på att laga tre-rätters och när det var dags att tända ljusen vid köksbordet upptäckte vi det här?! Ett hjärta i ljuset, det ska alltså inte vara såhär, det ska bara vara precis lika skrovligt som det är på alla andra ställen,
SIGN!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback