Höger/vänster? Bak/fram?



Vaknade upp hos kärleken i morse, ledig idag.
Ett riktigt problem uppstod, vattnet fungerar inte?!
Hjärnan började jobba ordentligt, det snurrade på bra i verkstaden, vad gör jag nu?
Vad använder jag den sista slurken vatten i kaffemaskinen till, tömmer jag den och gör nått vettigt såsom att borsta tänderna med? Eller kanske koka ägg? Eller blir det helt enkelt en kopp kaffe?
Tankeverksamheten fick arbeta rejält på morgonkvisten och efter noggrant övervägande blev det en kopp kaffe (okej en halv, räckte inte hela vägen) , kaffe i all ära.
Borsta tänderna? Tuggummi löser tillfälligt problemet. Koka ägg? Nja, eller jo men jag ser det som att jag fick en ursäkt till att äta bröd till frukost.




Vattenmannen är ringd så hoppas på att han kommmer inom första halvan av dagen åtminstonde, alternativt att det bara har frusit (-30 inatt) och tinar upp snart.
I-landsproblem..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback