Positivitet!


Finns det ordet ens, positivitet?
Hursom så är det väldigt beskrivande av detta inlägg.
Livet känns så himla positivt nu. Jag har precis landat i soffan hemma i Uppsala efter god mat och ett riktigt svettigt pulsmedel-pass. Känns riktigt bra att vara hemma en natt. Lika bra som att vara hemma hos mitt hjärta men ändå obeskrivligt att sova i sin egen säng omringad av sina egna prylar. Jag trivs så bra med mitt liv med innehåll av världens bästa pojkvän, vänner, familj, jag är omringad av fina individer.
Tack till er som förgyller mitt liv!

Jag ser fram emot mycket.
I korthet, kommande helgen i Norrtälje med mina grymma gymnasievänner, en till tripp till fjällen med hjärtat + ca 15 pers i mars och sommar och sol. Åh, jag längtar verkligen till sommaren och det känns jäkla bra att det närmar sig för varje dag, varje dag blir det ljusare och ljusare på eftermiddagarna/kvällarna.

Jag har lyckats sluta röka, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra helt någonsin.
Jag har tagit tag i träningen ordentligt, speciellt konditionen.
Det känns så bra att uppfylla mål och det känns mer och mer verkligt att jag är i den konditionen jag vill till sommaren. Då var vi där igen, sommaren. Tänk i vår, alla promenader man kommer gå. Tänk i sommar, alla stilla och ljumna kvällar/nätter. Jag längtar till sommaren lite till.. Men, snart är vi där!!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback