WORKout


ÅÅÅÅÅH, slut!
Så grymt nöjd men ack så slut är jag.
Gjorde ett besök på friskis här i Norrtälje, börjar bli en vana att träna 1-2 ggr här i veckan och 2 ggr hemma i Uppsala, en bra vana!
Till saken, 60 minuter skivstångspass oh 45 min jogg/powerwalk i uppförsbacke på bandet, värt att också nämna är att solen totalt gassade i ryggen under dessa 45 min. Låt mig säga att jag svettades, jag svettades till och med på halsen. Jag svettas inte vidare mycket i vanliga fall, tyvärr får jag säga i detta sammanhang då det är trevligt att känna skiten rinna av. Men idag, svettigt!

Hittade en bild på Gynnings blogg häromdagen, sån jävla inspiration, vilken fantastiskt snygg kropp!!
Där har vi bilden jag kommer slänga ett öga på när jag inte orkar ta mig till gymmet.
Där har vi kroppen jag kommer att sträva efter till sommaren.





Nu ska jag smälta lunchen i magen ett tag framför tv:n sen blir det en promenad i det fina vädret!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback