Fisherman och hans polare


Idag är min åttonde dag som helt rökfri mina vänner, åtta dagar har jag klarat!
Jäklar så stolt vill jag lova!! Inga "hjälpmedel" har jag använt mig av heller och det känns bättre för varje dag.
Däremot ska jag inte sticka under stolen med att jag känner ett enormt sug och humöret sviker någon gång ibland, det är ingen lätt match som pågår mellan mig och rökmonstret direkt.. Jag skulle inte ens önska min värsta fiende det här, mellanperioden från rökare till ICKErökare. Fast, nu tillhör jag ju faktiskt gruppen ickerökare men, ni hajjar vad jag menar. Men som sagt, jäklar vilken "Jag klarar allt - boost".

Jag har iaf skaffat mig två ersättare ibland, mindre och mindre nu men det behövs ibland och känns bättre än något slags plåster eller tablett med nikotin i.
Helt vanliga halstabletter, för att "ha något att göra".





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

DUKTIG tjej!!

2011-01-12 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback