Hårfärg


Än har jag inte somnat, funderar lite över morgondagen.
Jag ska färga håret i morgon igen, åh vad jag längtar!!!!

Min älskling, mina fina fina pojkvän snappade någon gång upp att jag tyckte det var dags att färga håret igen och insisterade på att finansiera det hela. Hur gulligt är inte det?! Som att det inte vore nog med att jag älskar honom från jorden till rymden 100000 ggr om bara för att han är han, så gör han en sån grej?
Mm, ord räcker inte till!!

 Jag har en bild av hur jag vill att mitt hår ska se ut, som när mitt nuvarande är blött. Haha, färgen då alltså.
Lite mjölkchokladbrunt med en massa liv i.
Sjukt svårt att hitta bilder men vad tror ni om nått sånt här?





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback