Hårprods.


Är det någonting jag lägger mina pengar på så är det hårprodukter.
Hårets  kvalitet beror mycket på vilka produkter man använder och mitt hår är väldigt speciellt och kräver mycket för att hålla sig i skick. Jag har massor av tunna hårstrån, strån som gärna går av och blir frissiga.
Lagom till jag färgade håret igår så fick jag hem ett paket jag beställt från Baressoshop.se




Från vänster
1. Matrix Biolage - Strengthening, stärker och reparerar trasigt och behandlat hår. Väldigt vårdande shampoo
2. Lanza -  Silk serum, ger otrolig glans och dämpar frissigt hår, även 260 graders värmeskydd
3. Matrix Biolage - Intensive strengthening masque, Masque intensiv stärkande hårkur
är en intensiv återuppbyggande behandling, som fokuserar på håret mest skadade områden
och reparerar, stärkande och skyddar håret från att skadade områden och reparera, sträker
och skyddar håret från att skadas och brytas.
4. Revlon, nutri colorcreme. Intensiv färginpackning som ger ett otroligt lyft till färgat hår, stärker färgen och efterlämnar ett mjukt och glansigt hår.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback