Par


Goddag!
Dagen började med mys, jag gillar morgonmys. Det händer inte allt för ofta att vi båda får ligga kvar och bara mysa, kramas och prata (jag vet att du tänkte nått annat). Sånna mornar gillas, frukost tillsammans är också mys.

Sen har vi faktiskt varit ute och promenerat i lite drygt en timme. Himla fint är det här i Norrtälje,
sommaren kommer bli en dröm. Minst sagt!

Nedanför fönstret



Andra sidan



Längtar.
Denna sommar kan bli den bästa.
Jag har mina fina vänner vid min sida och har dessutom haft turen att hitta min andra halva.

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: R

Norrtälje är ju en jävla håla! :S

2011-01-10 @ 18:57:32
Postat av: Kim

Må tyckas men en mycket mysig sådan!

2011-01-10 @ 20:24:54
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback