KM


Goddag!
Den här dagen har känts lång, sjukt lång.
Som ni såg vart det en sjukt tidig morgonpromenad i snöyran tidigt i morse. Inte frivilligt vill jag påpeka.

Min bil, min kära bil blir jag nu utan 6-7 arbetsdagar, fatta, det är ÖVER en vecka?!! Den är inne hos farbror plåtdoktor för skadorna som blev när jag körde av för 2 månader sen, därav promenaden, från verkstaden.
Jag kommer avlida både en och två gånger denna vecka när jag ska åka kommunalt till jobbet, åka tåg på vintern är inte så kul har jag hört.. Bajs..
Tur att jag har världens underbaraste och bästa pojkvän som vågar låna ut sitt vrålåk till mig i helgen iallafall när jag jobbar! Ja, han är bäst, en otrolig människa. Han är en av dom bästa personerna jag någonsin träffat faktiskt, snacka om att jag är lyckligt lottad!





Jag har tvättat (mycket välbehövligt efter 1 1/2 månad) och spenderat 2 timmar på gymmet idag, känns bra.
Nu är det dags för sen lunch och sen har jag inte den blekaste om vad jag ska göra?! Tanken har flera gånger slagit mig att jag kan "åka dit, åka hit" men NEJ, jag har ju ingen bil.
Första gången på drygt 4 år min bil är borta så länge :(

Maaat, skriker magen.
Hej!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback