2 D 13 H


2 dagar och 13 timmar sen sist..
Helgen har verkligen varit så sjukt bra. Jag trivs så bra med min kärlek, han gör mig så otroligt glad bara för att han är han!

Vi har för första gången spenderat hela helgen hos mig i Uppsala, hans första 50 timmar i Uppsala, milstolpe!!
Lördagen bjöd på innebandy i Allianshallen här hemma, Mattias IBK Roslagen mötte ett Uppsalalag, rätt så himla passande.
Sen bar det av ut till skogen, Björklinge. Där var det rally för hela slanten, kallt om fossingarna men kul att se hans pappa köra.

Lördagskvällen bestod av festligheter tillsammans med M´s vänner, kompis flickvän bor också i Uppsala så där spenderade vi kvällen och även Kaisa var med. Saluhallen och vi var taggade inför "Housetåget" som skulle ösa rejält, öste dom? Nej. Besvikelse minst sagt. Men varfan gör det egentligen? Jag spenderade kvällen med nära och kära, det allra viktigaste.

Söndagen.
Mysig dag, väldigt mysig. Promenad i solen, visa "min" stad lite mer ingående. Bio blev det också, The Town.
Bra film!
Sen mös vi lite till. Shit, vilken toffel jag är..
Världens lyckligaste toffel!!

Idag har jag förutom jobb spenderat lite tid på gymmet, skivstångspass med Kiira.
Blev också fika och kvällshäng med henne och Kaisa. Bra start på veckan!!

Det var ju en himla kort sammanfattning av 2 dagar och 13 timmar men,
dags att tacka för idag. Trött, tröttare, tröttast!!
Godnatt mina vänner!






Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

Vad mysigt det låter! :) trivs du bra i mörkt hår nudå? :D

2011-01-27 @ 07:39:20
URL: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback