YOU GOT


Gokväll!
Hemma i Uppsala för kvällen och natten. "Besöken" hemma i mitt eget hem har varit få de senaste veckorna, väldigt få. Jag gillar´t men, det blir lixom ingen ordning? Mat.. Allt hinner ju gå ut innan jag kommer tillbaka nån vecka senare. Mitt smör har lixom gått ut såg jag nyss..

Post, shit. Jag behöver ju inte oroa mig över vad jag ska göra i kväll.
Ögonshoppa alltså, det är slut med "onödig" shopping!
Skulle behövs sälja av massa kläder och skor men det känns så jobbigt att sälja kläder över internet? Alltså mycket kläder..





Krasslig i halsen är jag så nu ska jag göra mig iskall egenpressad apelsinjuice, c-vitamin + kyla = bra!
Te hjälper ju för stunden men egentligen, bör man inte bli sjukare av att dricka varmt? Alla vet ju att bakterier förökas och stormtrivs i värme..
Fundera på den ni..

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback