Shoes


Alltså, gårdagen var ju nästintill oslagbar!
Vi bestämde oss för att slå ihop våra säckar på riktigt OCH jag beställde lite skor (som jag förmodligen inte kommer kunna gå i).
På riktigt, utöver Mattias har jag en till stor kärlek, för skor.
 Jag kan bli salig, glad enda in i hjärtat och le av tanken på att få se dom i mitt hem i framtiden. Helt till mig.
Jag skulle kunna leva på vatten och bröd i en månad om jag hittade dom där drömskorna.




Beige/rosa, Sugarfree Nelly.com
Orangea, have2have.se


Ett tips, ange koden LANTLIGT i kassan på Nelly.com så får ni 20% på hela ordervärdet.


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: flowersinthesky

Koden "lantligt" till Nelly funkar inte för mig!



Däremot hittade jag denna schyssta deal där man kan köpa ett presentkort värt 300kr för bara 100 kr hos Nelly! Och max 5 st per person! Gäller tom 7 sept! Kolla länken nedan, nu ska här shoopppas!



http://bit.ly/pEqVLO

2011-09-03 @ 21:47:12
URL: http://bit.ly/pEqVLO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback