Ledig


Första semesterveckan har flugit förbi.
Swooosh så var den över. Trots ett deppigt regnväder utanför hänger jag inte läpp, jag har ju två hela veckor kvar!!

Det här med att blogga på semestern, eller framförallt att sitta vid datorn rättare sagt, det blir det lite som det blir med. I jämförelse med att vinna på triss, "plötsligt händer det".

Veckan har varit grym, 5 olika badställen har besökts och d-vitaminen (ignorerar cancerstrålarna) i form av solsken har intagits. Jag och hjärtat har haft helgen ihop, mer värdefull när man inte har semester ihop. Summerar lite kort.
Middag och transformers i fredags.
Sol och bad med vänner i lördags.
Gårdagen bestod av häng i gäng med två små dogs och sedan middag och film hos oss med två vänner.

Han



Hon



Idag blir det träning, fixa naglarna och sen ska jag hör och häpna, åka hem till Uppsala och min lägenhet.
Tänk den dammar igen snart.. Men, jag har ju aldrig trivts i den och allra minst nu när vi är två och när jag framförallt bara måste städa och slänga gammal mat varje gång jag kommer hem.
Vad väljer man, 65 kvm fräsch och rymlig lgh som har allt eller 21 kvm oskön lgh? Jag väljer alt 1 så ofta jag kan..

Ser fram emot den här veckan!
Ikväll blir det datenight med Frida. I morgon flyger jag till Karlstad, familjehäng i två dagar.
På torsdag fyller mitt hjärta år och jag ska göra mitt bästa för att göra den bästa födelsedagstårtan någonsin, haha också den första? och lördag ska det firas med vänner.

Hej sålänge!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback