Cake


Sådär. Det verkar som att jag är back on track igen.
Spenderade onsdagen på vårdcentral i Värmland, fick medicin.
Tors flög jag hem till min älskling som igår fyllde år, bakade tårta och sen kom biverkningarna, feber, frossa och öm i musklerna, jag skulle vilja beskriva mig som ett roadkill. Fikade likt en zombie och sen var det sängen, 15 timmars sömn. Missade en kväll med mitt hjärta på hans födelsedag (julinatta och massa "happenings" på stan), våran första födelsedag tillsammans och saker jag hade velat gjort för honom gick i graven, Skit.
Japp, endast skit. Att jag dessutom inte får ta värktabletter gör inte saken bättre men medicineringen ska tydligen fortsätta och jag ber till Gudarna att jag nu när jag tar en ny tablett inte åker på samma sak igen nu när jag äntligen känner mig mänsklig igen.
Tre dagars medicinering kvar och FAN om jag är dålig i morrn när vi ska fira hjärtat tillsammans med våra vänner!

Positiva tankar kanske man ska ägna sig åt istället.
Jag lyckades ju åtminstonde baka ihop en tårta!





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har hänt? :( Krya på dig.

2011-07-08 @ 17:10:59
URL: http://lillaguran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback