EN TJEJ!!!



Alldeles straxt ska jag avrunda denna intensiva och långa dag. Det snurrar siffror och komplicerade ord i min hjärna, jag orkar knappt tänka.. Det enda som har hindrat mig från att gå och lägga mig är tvätten, väntar fortfarande på att den ska torka där ner i tvättstugan. Tänk om man hade en maskin hemma istället? Drömmen!
Tur att min andra hälft har maskin hemma så man kan låna när det krisar i underklädeslådan.
Skitsamma, varför svamlar jag ens om detta?!!

Det har hänt 4 storslagana saker idag.
- Semester.
- Ellen 10 år.
- Fått lägenhetsköpet bekräftat, inom en snar framtid äger jag min lägenhet som omvandlas från hyres- till bostadsrätt.
- Störst av allt. Grattis Emely och Micke till eran lilla tjej!!!!!
Jag som var bombsäker på att det skulle bli en kille, så fel man kan ha.
 Jag blir alldeles rörd bara av tanken, tänk att få se och hålla om det man skapat tillsammans med den man älskar för första gången och veta att man har så himla mycket underbar tid framför sig. Att kärleken mellan två människor kan skapa en gemensam kärlek som är en blandning av sig själv och den man valt att dela sitt liv med. Otroligt!!!






Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt du är :) jag kan Säga att det känns helt sjukt konstigt!! Men det är ju för underbart, så små & så gulliga! :)

2011-03-24 @ 02:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback