Mam o pap


Lunchade igår med mina kära päron!
Mysigt, det blir inte allt för ofta vi ses tyvärr.
Jag har mitt, dom har sitt med nybyggt fritidshus i Värmland och pappa flyger och far på SAS. Det blir lite som det blir..

Snälla pappa insisterade på att sponsra min nästa skidresa med hjälm och googles, mycket välkommet bidrag!
Haha, aldrig trodde jag att jag skulle gå med på att sätta en hjälm på skallen. Är det nu man är vuxen? När man vaknar tidigt på morgonen, sällen dricker sig full, motionerar och sätter på sig en hjälm i skidbacken?





Längtar massor tills nästa vecka, tors-sön, då bär det av till Bydalen med hjärtat och en herrans massa annat folk. Kul som fan ska det bli!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback