SSINT


En liten update innan det är dags för jobb.
Rättar mig själv, skivstång intervall var det visst idag, inte intensiv.
Men! Det var så innihelvetes asbra! Jag är övertygad om att jag aldrig någonsin svettats så mycket, sådär så att det känns som att man får en kallsup när man andas med näsan för man är så svettig, fresh.
Killen som höll i passet var grym, vilken otrolig peppare. Han gormade rätt hårt på oss och musiken, grym house som bara gjorde mig ännu mer peppad!
Passet var 75 minuter långt, 45 min intensiv träning med stång och fria vikter, 20 minuter med olika intervallövning. Intervallerna var jobbigast, 45 sekunders total hets x 20.
Jag önskar bara att jag hade möjlighet att gå alla fredagar men det kan jag tyvärr inte.
Så himla bra start på helgen!!





Irritationen är bortblåst och så också huvudvärken, kanon!
Trevlig helg på er i snöstormen!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback