30


Godmorgon!

Helgen har gått otroligt snabbt och har varit riktigt grym. Summerar lite kort.
Hjärtat och hans vän P har varit hos mig sen i fredags då vi gick ut och åt och hade en lugn kväll.
I lördags var det rally utanför Uppsala, hjärtats far kammade hem första platsen! Mot kvällen blev det 30-års fest på Snerikes nation och ett jäkla drag på Bj efter det.
Vi lyckades denna natt sova 5 st på mina 21 kvm, jag och fyra grabbar, man har det väl bra?
Har haft en riktigt mysig och bra helg och ska nu återvända till vardag.




Åtminstonde blir det vardag idag för tisdag och onsdag är jag ledig och tar en tripp till Karlstad. Mer om det senare, jobb nästa!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback