ÄGD.


Jag har haft den bästa helgen på lääänge!
Jennika har gjort mig och hjärtat sällskap hela helgen och dessutom har jag/vi också delat dessa 3 dagar med en massa andra härliga vänner, så himla bra har vi haft det!

Fredag.
Marknadsafton och middag tillsammans med ett par värmande öl på Ett glas.

Lördag.
Ännu mer shopping, promenader, fika, förfest hos "oss", utgång.

Söndag.
Lunch, fika, morsdagmiddag med hjärtats mor och syster, återigen besök på Ett glas och alldeles straxt ska vi bege oss mot biografen för att se den nya Piratesfilmen i 3D.



Jag har inte varit speciellt het på kameran dock tyvärr.
En bild på dagens efterrätt och en egobild var det jag fann, körde på lite rosa tema även i lördags när det var dags för utgång (passande att 2 gigantiska finnar valde att bosätta sig i mitt ansikte lagom till helgen, skyller på tisdagens chokladfrosseri).




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback