Inte som alla andra


Godmorgon!
Jag ligger fortfarande kvar i sängen (och har snart ätit upp hela chokladkakan!!), så himla skönt! Jag har inte unnat mig en sånhär sovmorgon på VÄLDIGT länge, inte heller ätit frukost i sängen och bara legat och tittat på TV. Det gör jag nu och planerar att göra så ett tag till, mina måsten börjar inte förens 16.30 idag, Styrkepass på frikis.

Jag har varit och är väl fortfarande otroligt stressad över saker, det är så mycket förändringar som sker samtidigt i mitt liv, det gör mig stressad att inte känna kontrollen över mig själv till och från, vilket resulterar i ett kasst humör. Som igår, tårarna sprutade 2 ggr.
Andra gången med mitt hjärta i andra sidan luren som ganska snabbt bestämde sig för att sätta sig i bilen och ta sig våra 7 distansmil och komma och hjälpa mig med en av alla dessa saker som gnager. Handla gjorde han också till mig, frukost och lite må bra saker. Det kallar jag kärlek. Lugn och sansad bara finnas där, obeskrivligt.





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är okej att ha sådana dagar när man bara ligger i sängen och tar det lugnt. Kroppen och knoppen behöver det! Försök att varva ner och inte stressa för mycket =)

2011-05-24 @ 16:58:25
URL: http://lillaguran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback