Sinnesfrid


Efter att armarna blivit spagetti av ett riktigt tufft skivstångspass så kunde jag verkligen inte låta bli att ge mig ut på en promenad/joggingtur.
Vilket UNDERBART väder vi har!!!

Den här tiden av sommaren och fram till midsommar är som bäst, blomster och växter slår ut och både luktar och ser helt underbart ut utomhus. Allt får så mycket färg och känslorna bara sprudlar i kroppen.
Jag älskar sommar och jag älskar mitt liv, precis dom känslorna fylls min kropp av.





Mitt i all sinnesfrid sprang jag passande nog in på en gata med namnet "Lyckan", passande..





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

Då vet du vilken väg som du ska välja!:)

2011-05-30 @ 22:42:01
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: lisa

haha där brukar jag ligga o sola!! bor du i närheten nånstans? har aldrig sett dig! jag brukar promenera i området ganska ofta.

/lisa, boland

2011-06-08 @ 02:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback