Väder och vind


I morse fick jag en rejäl sovmorgon, gick upp kl 10, skönt!!
Vaknade en sväng när hjärtat gick till jobbet och trodde länge att han skojade när han sa att det snöade men på riktigt, det snöade ju!
Syns lite dåligt på bilden men enligt Facebook så har ju alla man känner bevittnat detta.
Haha, 9 av 10 statusuppdateringar "DET SNÖAR!!"




Det jag egentligen ville med detta inlägg är faktiskt inte att deppa över att det snöar utan tvärt om sprida lite glädje och meddela att det finns hopp, DET FINNS HOPP MINA VÄNNER!





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men var bor du nu Kim? Jag känner inte igen din parkering ;)

2011-05-03 @ 13:31:30
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback