15 nov


Igår jobbades det mellan 08-19.15 och sen bar det av direkt till Uppsala för att klippa mig. Hemma vid 22.30, slut, slut och ännu mer slut. Slocknade rätt hårt när benvärken lagt sig.
Men, man tror ju att man ska vara utvilad då efter 8 timmars sömn, eller inte..
Klockan ringde 08.15 i morse, morgonpromenad med Nina, 1 timme och 15 minuter.
Hem och äta frukost och sen iväg på skivstångspass. Nu är jag precis hemkommen och ska klämma i mig ett ägg och duscha innan det bär av iväg på lite ärenden. Handla mat och lite sånt "ledig-göra".

SEN. Ska jag ägna mig åt TV-tittande någon timme mellan tvättvarven. Dit längtar jag. Sen längtar jag efter att min man ska komma hem, men det är väl inget nytt?
Intressant?





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback