För allas vetskap.

Summering av veckan som var.

-Hela tre Uppsalabesök gjordes, mer än vad jag varit där sen jag flyttade därifrån??
Nr 1. Klippning hos världens bästa frisör Linda.
NR 2. Hälsa på Emely, Clara och Micke ute på vischan. Körde fel ungefär 12 ggr.
Notis. Nina rekommenderas ej som guidare.
NR 3. Fest hos min gamla klasskompis Lina. Kul att träffa dessa små härliga prickar igen. Nykter fest för min del, men lika kul för de!

-Centrumfest på jobbet, över 300 pers och full rulle. Ångrar bittert att jag bangade efterfesten och missade diverse spyor och andra pinsamheter folk ägnar sig åt med alkohol i blodet. Notis nr 2. Inte mina fina kollegor!
-Färgat håret.
-Fått en överjävlig vagel i ögat. Pain och utger sig vara en lättare missbildning.
- 4 morgonpromenader och 3 träningspass.
-Jobbat hela helgen.
-Bio och drömwok med livset.

O denna vecka blir minst lika grym!
-Träna, 4 inplanerade morgonpromenader och 2 träningpass.
-Storstädning här hemma på lediga dagen.
-På fredag blir det Göteborg igen över helgen med drömtjejerna. Nöjdare kan ingen vara!
Iina´s 23 år på jorden ska firas med dunder och brak!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback