Amor aeternus


Tänk..
En av tre nätter utan min andra hälft och jag saknar.. Saknar mycket.. Att komma hem idag efter träningen och inte ropa heeeej och få en massa pussar och kramar. Det var tomt.
Nu är det ju inte så att vi aldrig varit ifrån varandra men jag tror inte vi har varit det mer än någon natt nu när vi bor ihop? Man vänjer sig fort. Och jag älskar att ha vant mig vid honom vid min sida.

Ikväll får jag inte ligga och tjuvkika när han sover. Han somnar alltid före mig och jag passar på att ligga och stirra utan att han ser, han hade nog trott att jag varit psyksjuk om han visste hur mycket jag studerade honom i sömnen i början. Jag fällde någon tår ibland också. Av ren lycka.
Haha, jag gillar att bara ligga och beundra i smyg.
Men, det vet han nu, med tanke på mitt stora bildarkiv på honom när han sover, jag är rätt avslöjad..





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback