Ilska ger bra kropp?


Tydligen orkar man mer när man är arg?
För arg har jag varit, så j.ä.v.l.a arg så tårarna sprutat.
Men, resultat på bandet blev det iallafall.
Rätt kass tid men med tanke på en snitthastighet på 8.08 m/km så är jag nöjd. En vanlig powerwalk snittar jag ungefär 9.0 så klart en förbättring att jag orkade jogga en del av tiden också.
11 km, alltså 1.1 mil. Det är nog första gången?





Nu längtar jag bara tills min man kommer hem och gör min dag mindre värdelös..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh nej, varför är du arg älskos? Du vet väl att du får ringa NÄR DU VILL, asså verkligen NÄR DU VILL, om du typ vill ringa imorrn kl 13:00, då får du göra det, eller om du vill ringa nu(10:19), då får du det. jaja du hajar. PÖSS

2011-10-26 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback