mom


Dagen har ägnats åt att ha min kära mor på besök, en visit på "stan" här i Norrtälje och en lunch på det. Mysigt, inte så ofta hon är i krokarna längre tyvärr eftersom päronen numer bor i fritidshuset i Värmland. Pappa drog iväg till New York i morse så honom fick jag inte se så mycket av. HOPPAS verkligen att han hittar jackan jag vill ha. Annars köper jag den hemma men, förmodligen mycket dyrare.

Har gett upp "CG55:an", den blankare. Såg den igår när jag och kära Nenne var inne i Stockholm men och insåg att jag fan inte betalar 6500 spänn för en så tunn jacka. Den var alltså jätteblank och tunn.

Det blir den här istället. Helst i marinblå eller mörkgrå.

Canada Goose, Montebello




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback