Friendship


Goddag!
Fredag och dessutom en ledig sådan, fantastiskt.
Det har hänt och händer så mycket i mitt liv nu, eller egentligen hela året.
Låg och pratade lite med mitt hjärta häromdagen innan vi skulle sova, det har VERKLIGEN hänt mycket 2011!
Jag har
- Köpt lägenhet, hyrt ut min lägenhet.
- Köpt helt ny bil, sålt min första bil.
- Flyttat till en helt annan ort, två av mina närmaste vänner har gjort detsamma..
En rad av allt som har hänt.

Det har inte skrivits ett nytt kapitel utan en helt ny bok har påbörjats. Det känns bra, det känns riktigt bra!!!
Allt är tack vare att jag känner mig så otroligt trygg, med allt som finns trots dessa stora förändringar.
Jag har en pojkvän som jag litar på till 110% och som jag alltid kan luta mig mot.
Jag har vänner som inte är utav denna värld. Vänner som finns där föralltid oavsett var vi bor och hur ofta vi ses.




Ett kort jag fick till mina presenter när jag fyllde år, tårfyllt..


Det som har tagit hårdast på ett negativt vis är nog Kaisas flytt till Göteborg, det var där och då när vi packade ihop sakerna det kändes mest. Missförstå mig rätt, jag är otroligt glad och övertygad om att hon gjorde rätt men, vi har verkligen haft våra gyllene stunder och att bara kunna hänga lite närsom, det kommer inte hända mer.. Kaisas lägenhet har dessutom de senaste tre åren verkligen varit våran knytpunkt, där har vi alltid varit allihopa, på vardagarna, när något ska firas eller en av alla helger vi skakat om Uppsalas uteliv..
Ja, jag kommer sakna detta!! Ett besök i Göteborg ska snart göras!!

Tack kära vänner för att ni finns vid min sida!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback